. .
 

Съдържание
» Начало
» Архив
» Търсене на материал
» Закупуване на разработки от архива
» Борса - купувам, продавам, търся...
» Най-търсено в търсачката
» Теми от архива
» Въпроси и отговори
» Разработване на дипломни и курсови работи по поръчка
» Линк към Raboti.com
» Връзка с нас
» BG Топ 100
От архива
От АРХИВА

Икономика
- Финанси
- Счетоводство
- Маркетинг
- Управление
- УЧР
- Труд
- Търговия
- Застраховане
- Геоикономика
- Икон. теории
- Стопанска история
- Микроикономика
- Макроикономика
- Аграрна икономика
- Публична администрация
- Местно управление и администрация
Международни отношения
- МИО
- Европейски съюз
- Евроинтеграция
Педагогика

- Предучилищна педагогика
- Начална училищна педагогика
- Социална педагогика
- Семейна педагогика
Право
- Публично право
- Частно право
- Международно право
Психология
Философия
История

География
Туризъм
- Хотелиерство и ресторантьорство
Медицина
- Рехабилитация
Хуманитарни науки
- Здравен мениджмънт
- Социални дейности
Технически науки
- Информатика
- Електроника
- Транспортна технка
Лесотехнически науки
- Агрономство

Влез в архива »

Детайлна информация

 
Дипломна работа по Информационни технологии
 
 
Каталожен номер:
12660
Област:
Икономика
Дисциплина:
Информационни технологии
Вид на работата:
Дипломна работа
Тема:
Концептуалната фотография като неразделна част от концептуалното изкуство в края на XX и началото на XXI век
Страници:
71 стр.
Цена:
60 лв.
Университет:
НБУ
Година:
2017
Добавена в сайта на:
06.11.2018
В наличност:
да
Брой изтегляния
за последния месец:
0
преди повече от един до шест месеца:
0
преди повече от шест месеца:
0

Друга информация:
Съдържание
I. Увод .................................................................................................

1. Същност на концепуалното изкуство...............................................................4 стр.
2. Предпоставки и зараждане.................................................................................
3. Институционална критика.................................................................................

II. Концептуално изкуство през XX век..............................................
1. Йоко Оно – Трансформиране на публиката от пасивен в активен участник в изкуството.................................................................................................................
2. Робърт Морис – Изграждане на връзка между процеса на творене и крайния
резултат.....................................................................................................................
3. Уолтер Де Мария – Невидимото изкуство.............................................................
III. Концептуалната фотография през XX век......................................
1. Исторически преглед....................................................................................
2. Ед Руша – Симплистичността като контрапункт на силно естетизираната фотография....................................................................................................
3. Джон Балдесари – Изграждане на нови послания на вече съществуващи фотографии....................................................................................................
4. Джоузеф Косут и Лорънс Вайнер – Фотокопията като произведения на изкуството.......................................................................................................
5. Типологията като метод на фотографско изследване.................................
6. Берндт и Хила Бехер – Концептът като източник на съвременна памет..
IV. Неоконцептуализмът.........................................................................
1. Инсталация.....................................................................................................
2. Същност на неоконцептуализма...................................................................
3. Виктор Пивоваров и московския концептуализъм.....................................
4. Кабаков и Косут – Сливане на Изтока и Запада..........................................
5. Джеф Куунс – Иронизирането на консуматорското общество..................
6. Деймиън Хърст и Младите британски творци.............................................
V. Неоконцептуалната фотография.......................................................
1. Същност...........................................................................................................
2. Андреас Гърски...............................................................................................
3. Софи Кол..........................................................................................................
4. Сара Чарлзуърт................................................................................................
5. Джеф Уол..........................................................................................................
6. Дирк Брьомел...................................................................................................
VI. Неоконцептуалната фотография в България.....................................
1. Ивайло Стоянов................................................................................................
2. Ивайло Стоянов и Велин Петков – „Друг въпрос“.......................................
3. Ясена Попова....................................................................................................
VII. Заключение...........................................................................................
VIII. Библиография.......................................................................................



 

 

 
     
Дипломни и курсови работи - RABOTI.com
e-mail: raboti@gmail.com

Raboti.com © 2018